Op de basisschool

Ervaringen met een bezoek aan een erfgoedinstelling zijn er voldoende. Hoe wordt de kwaliteit van een bezoek beoordeeld? Wij verzamelden feedback van leerkrachten.

Welke uitspraken herkent u?

“Top bezoek. Prima ontvangst, lekkere koffie”.

“De rondleider gaf kinderen echt de ruimte en luisterde ook naar hun antwoorden.”

“Eens maar nooit meer. Veel te moeilijk voor mijn leerlingen. Rommelig ook.”

“Ik wist niet dat ik een voorbereidingsles al op school had moeten doen. Sorry!”

“De kinderen waren geboeid en hadden het dagen later nog over de afloop van het verhaal.”

“Zo bijzonder dat we het paleis in mochten.”

“Gedoe met parkeren was jammer.”

“Onze kinderen komen anders nooit in een museum, dus vinden ze zo’n ochtend geweldig leuk!”

“Je wordt elk jaar opnieuw met enthousiasme ontvangen!”

“ De activiteiten gaven verheldering op de vooraf aangeboden lesstof en het zelf ervaren zorgde voor meer bewustwording.”

Leerkracht Paulien aan het woord.
Kijk hier naar het interview met Paulien van Basisschool Menorah

Advertenties